Χρήστες online

· Επισκέπτες online: 2

· Μέλη online: 0

· Σύνολο μελών: 122
· Νεότερο μέλος: Johnperros

Σύνδεση

Username

Password



Δεν είστε ακόμη μέλος;
Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε.

Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
Ζητήστε νέο εδώ.

Εικόνα

Αποσπάσματα από το «Μύηση Ανθρώπινη και Ηλιακή», της Αλίκης Μπέιλι

Θέματα ΕσωτερισμούΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΓΙΑ ΤΗ ΜΥΗΣΗ

Η μορφή κραδαίνεται. Σε τούτο έγκειται η διαφορά μεταξύ της θεωρίας και της μεταβολής της αυτής σε μέρος του εαυτού μας. Μπορεί κανείς να έχει μια τέλεια παράσταση και εικόνα όμως αυτή θα στερείται ζωής. Η ζωή μπορεί να διαμορφωθεί κατά το θείο πρότυπο, όσο της είναι δυνατό. Μπορεί να γίνει ένα έξοχο ομοίωμα, στερείται όμως του ενοικούντος Χριστικού στοιχείου. Το σπέρμα υπήρχε, αλλά βρισκότανε σε ληθαργική κατάσταση. Τώρα ζωογονείται και κατευθύνεται προς τη γέννηση και η πρώτη μύηση αποκτείται.

Στο διάστημα αυτό κατά το οποίο ο άνθρωπος βρίσκεται στην Ατραπό της Δοκιμασίας, διδάσκεται κυρίως να γνωρίζει τον εαυτό του, να διαπιστώσει τις αδυναμίες του και να τις διορθώνει. Διδάσκεται να εργάζεται στην αρχή σαν αόρατος βοηθός και στο διάστημα πολλών υπάρξεων περιορίζεται γενικά σε αυτού του είδους την εργασία. Βραδύτερα και όσο προοδεύει, μπορεί να αναλάβει έργο περισσότερο εκλεκτικό. Διδάσκεται τα πρώτα στοιχεία της Θείας Σοφίας και εισέρχεται στις τελευταίες τάξεις της Αιθούσης της Μαθήσεως. Γίνεται γνωστός σε ένα Διδάσκαλο και τη φροντίδα του (για ορισμένη διδασκαλία) αναλαμβάνει ένας από τους μαθητές αυτού του Διδασκάλου, ή αν παρουσιάζει εξαιρετικά εχέγγυα, ένας μυημένος.

ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Τρεις κλάδοι διδασκαλίας έχουν την εποπτεία σε τρεις φάσεις της αναπτύξεως του ανθρώπου.

Πρώτον: παρέχεται διδασκαλία η οποία αποβλέπει στην πειθάρχηση της ζωής, στη διαμόρφωση του χαρακτήρα, την ανάπτυξη του μικρόκοσμου πάνω σε παγκόσμιες γραμμές. Ο άνθρωπος διδάσκεται τη σημασία του εαυτού του και καταλήγει στο να γνωρίσει τον εαυτό του σαν μια περίπλοκο, πλήρη μονάδα, σαν ένα σε μικρογραφία ομοίωμα του εξωτερικού κόσμου. Με την εκμάθηση των Νόμων της υπάρξεώς του κατανοεί το Εαυτού και αντιλαμβάνεται τους βασικούς νόμους που διέπουν το σύστημα.

Δεύτερον: Παρέχεται διδασκαλία σχετικά με το μακρόκοσμο, αναπτύσσεται η διανοητική του αντίληψη όσον αφορά τη λειτουργία του σύμπαντος. Δίδονται πληροφορίες σχετικά με τα βασίλεια της φύσης, και διδασκαλία ως προς τους νόμους, που διέπουν αυτά τα βασίλεια, και τέλος παρέχονται εξηγήσεις για τη λειτουργία των νόμων αυτών σε όλα τα βασίλεια και σε όλα τα πεδία. Με τον τρόπο αυτό ο διδασκόμενος αποκτά αρκετό απόθεμα γενικών γνώσεων, και όταν φθάσει στα όρια των δυνατοτήτων του, συναντάται με εκείνους, που θα τον οδηγήσουν στην απόκτηση εγκυκλοπαιδικής γνώσης. ‘Όταν επιτύχει το σκοπό του, είναι δυνατό να μη γνωρίζει σε όλους τους τις λεπτομέρειες όσα οφείλει να μάθει στους τρεις κόσμους, αλλά ο δρόμος προς τη γνώση, οι πηγές της γνώσης και τα αποθέματα των πληροφοριών είναι στη διάθεσή του. Ο Διδάσκαλος είναι σε θέση σε κάθε στιγμή να βρει οτιδήποτε σχετικά με οποιοδήποτε ζήτημα χωρίς την παραμικρή δυσκολία.

Τρίτον: Παρέχεται διδασκαλία σχετικά με ό,τι θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί σαν ΣΥΝΘΕΣΗ. Οι πληροφορίες αυτές τότε μόνο είναι δυνατό να ληφθούν όταν ο φορέας της διαισθήσεως συντονιστεί. Είναι πραγματικά, η κατανόηση, από αποκρυφιστικής πλευράς, του νόμου της βαρύτητας ή της έλξης (που αποτελεί το θεμελιώδη νόμο του σημερινού, δευτέρου ηλιακού συστήματος) με όλα του τα επακόλουθα. Ο μαθητής μαθαίνει τη σημασία της αποκρυφιστικής συνοχής και της εσωτερικής εκείνης ενότητας η οποία συγκρατεί το σύστημα σαν ένα ομοιογενές σύνολο. Το μεγαλύτερο μέρος της διδασκαλίας αυτής δίδεται συνήθως μετά την Τρίτη μύηση, έναρξη όμως της εκπαίδευσης αυτής γίνεται ενωρίτερα.
Σύνθεση σελίδας σε: 0.03 δευτερόλεπτα
597,565 μοναδικές επισκέψεις